تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

اولین برف

1391/9/27 9:11
نویسنده : tahere
68 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جان الهی من قربونت برم که روز به روز بزرگتر خانم تر میشی بعضی اوقات توی دل من بازی گوشی میکنی هر روز صبح مثل یه دخمل خوب با من میای سرکار خیلی وقت بود به وبلاگ سر نزده بودم آخه هيچ خبر خاصي نبود راستي امروز وقتي كه داشتیم میومدیم سرکار داشت از آسمون برف می بارید خیلی ذوق کردم  با این که هوا خیلی سرده ولی من برف دوست دارم ولی امسال یکم نگرانم چون تا یک ماه دیگه نی نی جان من میاد پیشم و من ناراحت اینم اگه برف بیاد هوا خیلی سرد میشه  نی نی ناز من سردش میشهناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 9:05
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید