تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

اولین خنده از ته دل

1392/2/14 17:17
نویسنده : tahere
99 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم اللهی مامان فدات بشه دیشب من تو باهم دیگه رفتیم تولد تو خیلی دختر خوبی بود یکم خوابیدی بعد از اینکه از خواب بیدار شدی بغلت کردم توی بغلم بودی که پسر همکارم روهام روبه روی تو نشسته بود داشت کیک میخورد وبا تو بازی می کرد که یک دفع تو خندیدی اول این خندها اروم بود بعد که باهات بازی کردیم این خندها بلند شود وتو با صدای بلند و از ته دل می خندیدی خندهاللهی من قربون اون خندهات برم من یه عالمه ذوق کردم خوشحال شودم  و این بود ماجرای اولین خنده از ته دل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمو روحانی
21 اردیبهشت 92 16:29
پشت صحنه های عمو روحانی از فیتیله پشت صحنه هایی که تا کنون شاید ندیده باشید (حتما ببینید)