تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

سوراخ کردن گوش

1392/2/23 16:44
نویسنده : tahere
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم دختر ناز من چند روزه می خوام بیام برات توی وبلاگ بنویسم ولی این اینترنت یا سرعتش پایین یا قطع هستش دختر کوچولوی من پنجشنبه١٩/٢/٩٢سرکار بودم یه دفع تصمیم گرفتم که گوش کوچولوتو سوراخ کنم وقتی رسیدم خونه به اکبر گفتم ولی اون مخالفت کرد گفت بزار یه چندوقت دیگه از اونجایی که من صبرم خیلی کم هست اینقدر گفتم تا بالاخره موفق شدماوهبعدش رفتیم نوبت گرفتیم منتظر شدیم تا نوبت ما بشه تو بغل بابایی بودی هی می خندیدی دست و پا می زدی بعدش نوبت ماشد قبل تو یه دختر کوچولوی دیگه گوش شو سوراخ کرده بود خیلی گریه می کرد یه لحظه من خیلی ترسیدم ته دلم خالی شد ولی به روی خودم نیاوردم خانم دکتر میگفت که اصلا درد نداره نمیدونم شاید واقعا درد نداره ولی اگه درد نداره پس چرا بچه ها گریه می کنن خب بگذریم بالاخره نوبت تو شد وقتی گوشتو علامت گذاشت شروع کردی به گریه کردن و وقتی که گوشتو سوراخ کرد جیغت رفت آسمونگریه عزیزدلم با گریه تو منم داشت گریم می گرفت اللهی مامان فدات بشه  عزیز دلم مبارکت باشهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)