تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

همه چی آرومه

1391/8/25 9:21
نویسنده : tahere
84 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم  این روزا خبری نیست همه چی آرومه روزا می گذره ولی اما خیلی دیر دیگه صبرم داره تموم میشه دیگه طاقت ندارم دوست دارم زود تموم بشه تو بیای پیشم این روزا وزنم زیاد شده دیگه راه رفتن برام سخت شده اصلا احساس راحتی ندارم هر روز با یه مشکل خلاصی روبه رو میشم شب ها چند بار از خواب بلند میشم با این که تمام روزسرکارم خسته هستم شب ها خوابم نمی گیره همه چی کم کم داره سخت میشه ولی طاقت میارم برای گل دخترم راستی خیلی شیطون شدی واقعا بعضی وقتها با اون دست پای کوچولوت منو خیلی محکم میزنی الهی من فدای اون دست و پای نخودیت برم وقتی توی دلم حرکت میکنی واقعا به آرامش میرسم نمیدونم چه حسی هستش دختر نازم منو ببخش هنوز برات هیچ اسمی انتخاب نکردیم واقعا نمیدونم اسم تو چی بزارم سوالراستی دیروز ٢٤/٨/٩١رفتم دکتر  همه چی خوب بود ماشاالله دختر ما روز به روز بزرگتر خانوم تر میشه دکتر برام توی همین هفته آزمایش قند نوشت وزنم خیلی زیاد شده تا الان ١٥کیلو وزن اضافه کردم دکتر داروهامو قطع کرد  دختری مامان الان یه چیز خیلی ناراحت کننده  شنیدم یکی از همکارای مامان دختر کوچولوش مریض شد فرشته من با اون قلب کوچولوت دعا کن که خوب شه آخه خدا صدای فرشته ها رو زودتر می شنو ان شا الله زود زود خوب بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)