تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

حرکت نکردن نی نی

1391/10/12 12:16
نویسنده : tahere
57 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم وای که از دستت خیلی ناراحتم  دیروز واسه من یه عالمه ناز کردی و من خیلی ترسیدم دیروز١١/١٠/٩١صبح اومدم سر کار سرم خیلی شلوغ بود نزدیکهای ساعت ١٠بود احساس کردم که امروز حرکت نکردی  بعد یکی دوساعت پیگیر حرکتات شدم  دیدم نه انگار هیچ خبری نیست به همکارام گفتم  خیلی نگران شدم  اونا برام اب قند درست کردن وای تا به حال اینجوری آب قند به این شیرینی نخورده بودم بعد رفتم نیم ساعت دراز کشیدم ولی انگار نه انگار هیچ حرکتی نداشتی زنگ زدم به اکبر بهش گفتم اکبر گفت وایسا من میام دنبالت بعد ٤٥دقیقه اکبر اومد بعد باهم رفتیم بیمارستان رفتم داخل پذیرش شدم  روی تخت دراز کشیدم یه ماما اومد معاینم کرد یه سری سوال ازم پرسید بعدش ضربان قلب خانم کوچولوی ما رو گرفت اولش اصلا صدای قلبی نشنیدیم خود ماما تعجب کرد  قیافش یه جوری شد قلب من تند تند میزد استرسم زیاد شد بعد چند بار روی دلم زد دوباره ضربان قلب خانمو گرفت آره شنیدم صدای قلب دخترمو دلم آروم گرفت  یه چند باری این کار رو تکرار کرد دید همه چی نرماله گفت می تونی بری مشکلی نیست ولی چیزهای شیرین بخور به پهلوی چپ بخواب تا حرکت بچه رو احساس کنی خدا رو شکر یکم آروم شدم ولی منو اکبر خیلی ترسیدیم ای دختر شیطون حالا اینقدر بزرگ شدی داری واسه ما ناز می کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)