تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

شیطونی

1393/11/4 22:59
نویسنده : tahere
53 بازدید
اشتراک گذاری

http://tabasom91.persiangig.com/P17-10-13_13.29%5B01%5D.jpg/thumbسلام عشق من گل زیبای من   بوسمامان جون من شرمند که این قدر دیر به دیر میام به وبلاگ سر میزنم  اول این که شما اینقدر شیطون  و کنجکاو  شدی که به من اجازه نمیدی که به سیستم  دست بزنم هی میای میگی من با اون زبون شیرینت میگی مامان تو وایسا دست نزن اول تبسم اللهی من واسه اون جانت بمیرممحبتهر چقدر تلاش می کنم که تو بخوابی بعد من به کارام برسم به وبلاگ یه سری بزنم من خوابم می بره  ولی شما ...............تازه آخر شب یادت میاد که نماز بخونی بازی کنی آواز بخونی زمانی هم که من می خوابم میای بالای سرم میگی مامان مامان جون تو مردی وای از دست تو  خدا اون روز نیاره اگه دست یا پات یه جای گیرکنه به مبلی میزی یکم درد بگیره تو دیگه آدمو دیوانه میکنی هی میگی مامان چسب بزن مامان کماد  بیار یعنی همون پماد اللهی من قربون اون حرف زدنت برم  وقتی بهت میگم مامانی چندتا دوست داری میگی دنیا مامانی هم تو رو دنیا  دنیا دوست داره  مامان جون دیگه نمی تونم برات بنویسم چون شما ناز گلم داری خیلی  شیطونی میگنی مامان جون من عاشقتم گل زیبای من دوست دارم بوس                                                                                                                      

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)