تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

مریضی سخت

1393/11/19 23:56
نویسنده : tahere
60 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان  عزیز دلم  اللهی مامان جون هیچ وقت مریض نشی همیشه سالم باشی اللهی هیچ بچه ای هیچ وقت مریض نشه مامانی من اصلا طاقت مریض شدن تو رو ندارم عزیز دلم امروز 93/11/19یکشنبه حالت خیلی بد شده بود سرما خورده بودی البته نفس کشیدنت خیلی بد بود غروب تو رو بردیم پیشه دکتر وقتی تو رو معاینه کرد گفت تو رو ببریم بیمارستان بستری کنیم یه لحظه دنیا روی سرم خراب شد فقط با چشم به دکتر اشاره کردم نه دکتر  می گفت اگه بستری کنی بهتره چون نفسش خیلی تنگ شده با نه گفتن های من بالاخره دارو نوشت ولی گفت اگه بهتر نشدی  ببرین بیمارستان نمیدونم کار درستی کردم یا نه به حرف دکتر گوش نکردم تا زمانی که بیدار بودی اصلا بهتره نشدی الانم خوابیدی ان شا الله که بهتر میشی من نمی دونم توی 24 ساعت چطور مریضیت این قدر زیاد شد راستی دیروز رفتیم ازت عکس 3x4گرفتیم خیلی دختر خوبی بودی عکستم خیلی قشنگ شد برای دفترچه درمانیت  مامان جون  فقط تو زود زود خوب شو  دوست دارم بوس س س س   http://tabasom91.persiangig.com/P24-11-13_00.08.jpg/thumb

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پریسا
7 فروردین 94 10:35
عیدتون مبارک خدا نی نی شما رو هم حفظ کته ان شاالله به ما هم سر بزنید