تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

احساست کردم

1391/7/15 12:12
نویسنده : tahere
92 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم من امروز خیلی خیلی خیلی خوشحالم که اصلا نمیدونم چی بنویسم دارم از خوشحالی بال در میارملبخندامروز صبح اومدم سر کار وساعت 11:16یه اتفاق خیلی قشنگ افتاد تو توی دل من حرکت کردی فرشته کوچولوی من امروز واسه اولین بار احساست کردم یه حس باور نکردنی هنوزم باورم نمیشه تو با اون دست پا کوچولوت توی دل من حرکت کردی عزیز دلم می خوام بهت بگم من عاشقتم یه بار دیگه تکون بخور وقتی تو توی دل من حرکت کردی بعدش من هی روی دلمو فشار میدادم  که تو دوباره حرکت کنی ولی دیگه حرکت نکردی راستی به اکبرم گفتم خیلی خوشحال شد دختر گلم من در انتظار اینم که تو دوباره توی دل من حرکت کنیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

r.memorial
16 مهر 91 18:15
فردا روز جهانی کودک . این بچه خودش فهمیده . خواسته یه خودی نشون بده . باید براش یه کادو بخری