تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

اسم چی بزارم

1391/7/11 10:12
نویسنده : tahere
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوچولوی من خیلی وقته به وبلاگ سر نزدم این بیرون هیچ خبری نیست همه چی امن و امانه فردا میرم توی هفته بیست دوم اما تو هنوز توی دل من حرکت نمی کنی شاید من احساست نمی کنم  راستی اینقدر دنبال اسم گشتم خسته شدم من اکبر اصلا سر اسم تفاهم نداریم هر چی من میگم ایراد میگیره هر چی اکبر میگه من دیگه خسته شدم از این می ترسم که تو بدون اسم بمونی الان که فکر میکنم سخت ترین کار اسم انتخاب کردن برای بچه هستش به نظر من باید اسمی انتخاب کرد که وقتی بزرگ شدی از اسم خودت بدت نیاد ولی واقعا اسم دختر کوچولومو چی میزارم همیشه هر اسمی انتخاب میکنم بعد بهش فکر میکنم میگم اگه یهجور دیگه تلفظش کنن چی دخمله من ناراحت میشه شاید من زیادی حساسیت نشون میدم نی نی عسلم ناراحت نباش بالاخره یه اسم ناز خوشکل برات انتخاب میکنمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)