تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

کوتاه کردن مو

1392/3/29 12:16
نویسنده : tahere
90 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام عشق مامان چهار ماهگیتم به سلامتی تموم شد یه عالمه کارایه جدید یاد گرفتی از خودت صداهای جدید در می یاری چند وقته تلاش می کنی که برگردی به پهلو اللهی من قربون اون تلاش کردنت برم راستی دختر نازم پنجشنبه٩/٣/٩٢ موهاتو کوتاه کردم تو رو بردم آرایشگاه دوستم انقدر گریه کردی که صدات گرفتگریه آخه مامانی موهات خیلی بلند شده بود هوا هم خیلی گرم شده عزیت میشی موهاتو کوتاه کردم خیلی ناز شدی انقدر بوست کردم ماچکه خودت خسته شدیکلافه چند روزه خیلی بداخلاق شدی همش نق میزنیناراحت یه چیزه دیگه که خیلی ناراحتم میکنه شیر خیلی بد می خوری همش دوست داری توی شیشه شیر بخوری ان شا الله که بد عادت نشی مامانی من عاشقتم خیلی دوست دارمقلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رهام
16 مرداد 92 10:12
بي سواد ، اذيت نه ( عزيت ) دو فرداي ديگه تبسم برات ايراد ميگيره . خودت رو اصلاح كن !


ممنون كه راهنمايم كردي