تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

خبرهاي جديد

1392/4/29 9:05
نویسنده : tahere
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم خيلي خوشحالم بخاطر اينكه بازم مي تونم توي وبلاگت بنويسم اخه خيلي وقت كه  به وبلاگت سر نزدم اين چند وقت يه عالمه خبر  جديد دارم  از جايي كه سه سال كار مي كردم اومدم بيرون اون چند روز اول خيلي برام سخت بود از يك طرفي خيلي خوشحال بودم چون تمام روز در كنار دختر نازم بودم  راستي نفس مامان دارم ميرم يه نمايندگي ديگه سركار خيلي برام سخته تا به همكاراي جديدم عادت كنم خوب بلاخره باهاشون كنار مي يام الانم اين نمايندگي جديد سركارم يكم همه چيز برام سخته يه چند روز خونه موندم خيلي تنبل شودم  دوست دارم بيشتر خونه باشم خوب ماماني تو هم براي خودت خانمي شدي يه عالمه كاراي جديد ياد گرفتي خيلي شيرين شدي الان ديگه همه چيز رو متوجه ميشي  الان ديگه منو بابايي رو خوب مي شناسي دستهاي كوچولوت قدرت گرفتن بعضي از وسايل ها رو داره هر چيزي رو كه مي گيري ميزاري توي دهانت مي خواي بخوري اللهي من قربونت برم عسل  مامان الان سر كارم دلم خيلي برات تنگ شدهگریه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رهام
16 مرداد 92 10:10
همچين همكارهاي جديد هم نيستن ! همه اينجا جمع شديم !


حالا من يه چيزي نوشتم قبلش اينجوري فكر مي كردم