تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

سرما خوردگي و درآوردن مرواريد

1392/5/15 10:19
نویسنده : tahere
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم اين چند روز خيلي خسته هستم عشق مامان تو واسه اولين بار سرما خوردي من خيلي ناراحت هستم  يكشنبه 92/5/13وقتي از سر كار رفتم خونه مادر جوني ساهره بهم گفت تبسم سرما خورده بعدش ديدم بله اونم چه سرمايي بعدظهر بردمت دكتر زنگ زدم دكتر خودت دكتر نبود مجبور شدم ببرمت يه دكتر ديگه  بعدش اومدم خونه شب مريضيت بد تر شد سرما خوردگي هيچ تب هم بهش اضافه شد واقعا شب  بدي بود نيم شب من بيدار بودم نيم شو اكبر تا صبح خمیازهصبح بردمت خونه مادر جوني خودم رفتم سركار ظهر كه رفتم خونه بهتر شده بودي ولي همچنان يكم تب داشتي بعدش شب ساعت نزديك9:30بود كه هي دستت توي دهنت بود من بغلت كردم انگشتمو انداختم توي دهنت ديدم يه تيزيه خيلي كوچولو به دستم مي خوره شك كردم كه دندون باشه يكم اب بهت دادم ديدم بله روي لبه ليوان تيك تيك صدا مي خوره اره ماماني اون دندون كوچولوي تو بود مباركت باشه يه عالمه ذوق كردم فقط بوست ميكردم نمي دوني چقدر خوشحالمهوراپس بگو تب كردنت بي دليل نبود اين اتفاق قشنگ در تاريخ92/5/14افتاد راستي ماماني من كه هنوزدندون كوچولوتو نديدم فقط با لمس كردن متوجه ميشم هر وقت اون مرواريدهاي كوچولوت بزرگ شد تصميم دارم يه جشن كوچولو واسه دختر نازم بگيرم ماماني عاشقته كه روز به روز داري شيرين تر ميشي خدا كنه سرما خوردگيت زود خوب بشه اخه هفته ديگه بايد واكسن بزنيلبخندنفس مامان دوست دارم بوس س س س س س

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رهام
16 مرداد 92 10:09
دندون دار شدن دخترتون مبارك !
البته تو زياد خوشحال نباش! چون از اين به بعد موقع شير دادن پدرت در مياد !


واقعا اين يكي حق با توست