تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

پوشک

1394/3/1 17:01
نویسنده : tahere
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان  ناز گل زیبای من  مامان جون اصلا برام وقت نمی شه زود به زود به وبلاگت سر بزنم  نفسم برای اون جانت من بمیرم  وقتی من باهات حرف میزنم بعضی وقت ها جوابی تحویل من میدی که خودم  می مونم با این همه عقلی که تو داری نمیدونم چرا نمی تونم تو رو از پوشک بگیرم من  مامان جونی داریم تمامه تلاشمونو برای گرفتن پوشکت  می کنیم ولی نمی شه بعضی وقتها پوشکت نمی گیرم گریه میکنی مگی پوشک بگیر مامانی  جدیدأ به من گیر میدی سر کار نرو واینقدر گریه می کنی مامان جون من خودم از این کار لعنتی خسته شدم خیلی دوست دارم نرم سرکار پیشه تو بمونم ولی نمی شه برام دعا کن که  دیگه سرکار نرم این جمله رو همیشه آروم توی گوشت میگم ولی فکر کنم یادت میره دعا کنی جدیدأ که میگم بهم میگی نرو  مامانی نرو

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)