تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

خبر بد

1394/3/29 16:25
نویسنده : tahere
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان  نفسم اصلا خبرای خوبی ندارم خاله من که تو بهش میگفتی خاله اکرم تصادف کرده الان هم توی بیمارستان است اصلا حالش خوب نیست مامان جونی تو دلت پاکه واسش دعا کن  ان شا الله خدا جونی همه مریضارو شفا به خاله اکرم هم خوب بشه من اصلا حال روحی خوبی ندارم شما الان یه مدته خیلی اذیت میکنی پوشکو نمی تونم ازت بگیرم وقتی دارم میرم سرکار گریه میکنی زمانی که میایم خونه فقط بهونه می گیری گریه میکنی دیگه خسته شدم  مامانی فکر کنم تو بخاطر این موضوعی که به خوام بگم خیلی خوشحال میشی من چند روز پیش  استعفامو نوشتم که سرکار نمی یام با کلی جلسه گذاشتنو حرف زدن استعفا منو قبول نکردن  گفتن که به من دو ماه مرخصی میدن که یکم کارامو  مرتب کنم  مامانی یه عالم کار دارم خیلی خوشحالم که دوماه تمامه روز باهم هستیم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)