تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

تعطیلات

1394/4/10 17:32
نویسنده : tahere
75 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم مامانی من الان یه هفته که سرکار نمیرم یعنی تویه مرخصی هستم  حال روحیم خیلی بهتر شد  بیشتر وقتمونو باهم میگذرونیم توی این یه هفته انقدر کار داشتم که ساعتها رو متوجه نمی شدم  راستی شما دختر بزرگی شدی دیگه پوشک نمی گیری  یه هفته هست که بدون پوشک میری بیرون بدون پوشک می خوابی حتی شب ها  به قول خودت که میگی من دیگه بزرگ شدم راستی یه چیز دیگه یه هفته هست میری مهد کودک صبح ها روزی یکی و دوساعت میری خیلی دوست داری  صبح ها از خواب بلند میشی میگی مامان بریم مهد کودک اسم مهد کودک هم رویان هست مامانی چقدر توی این یه هفته کارهای مفید انجام دادم راستی خاله اکرم که توی بیمارستان بود دکترا گفتن یکم بهتر شده ولی هنوز توی کما هست ان شا الله  خدا جونی شفا بده

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)