تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

دختر یا پسر ؟!!

1391/6/27 17:23
نویسنده : tahere
123 بازدید
اشتراک گذاری

خوب بالاخره باهات کنار اومدم یکم سخت بود ولی تو توی دل من داری آروم آروم بزرگ میشی هنوز احساست نمی کنم هر روز حالم بدتر میشه وای کی خوب میشم اکبر بیچاره خیلی کمکم میکنه تمام کارهای خونه رو انجام میده شام درست میکنه میدونم از سرکار که میاد خیلی خسته هست اصلا هیچ شکایتی نمیکنه من صبحها به زور میرم سرکار بچه ها سرکار خیلی بهم روحیه میدن از همشون ممنونم راستی بالاخره ما خونه خریدیم قرار مرداد ماه ما اسباب کشی کنیم تمام وسایل خونه رو اکبر جمع کرد خوب روزا پشت سر هم می گذشت حال من هم خیلی بهتر شده بود این روزا هر کی منو می دید می گفت نی نی دختر یا پسرنمیدونم دختری یا پسر ان شا الله هرچی هستی سالم باشی واسه من اکبر فرقی نداره سرکار بچه ها باهم دیگه شرط کردن سرساندویج مرغ وای استرسم زیاده فردا مشخص میشههورا20/06/91صبح ساعت 8:30تونوبت دکتر بودم اکبرم سرکار نرفت امروز همه منتظرن بالاخره ساعت9:47صدام کردن رفتم روی تخت دراز کشیدم قلبم بم بم بم میزد دکتر گفت که نی نیاوهدختره وای وقتی به اکبر گفتم خیلی خوشحال شد باور نمی کرد منم خیلی خوشحالم واقعا خوشحالم بعد به همه خبر دادم و منو اکبر باهم رفتیم واسه دخملمون لباس خریدیم خیلی لباساش قشنگ . باباش واسش خرید بعدش اومدم سرکار رفتم پیش بچه ها و همشون می گفتن بگو دیگه وقتی گفتم دختر همشون باهم دیگه جیغ زدنخندهامروز بهترین روز زندگیم بود همه خوشحال شدن ومن از همه خوشحال تر امشب شام خونه اکبراینا دعوت بودیم راستی تو اولین دخمله خانواده نیک پور هستی نی نی ناز من هنوز احساست نمی کنم ولی عاشقانه دوست دارم اگه بعضی اوقات کارم زیاده خسته میشی ببخشید برای دیدنت لحظه شماری میکنمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)