تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

باهات قهر میشم

1391/7/1 18:08
نویسنده : tahere
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم کوچولوی من هیچ خبری نیست همینجوری اومدم به وبلاگ سر بزنم کم کم اگه اینجوری پیش بری دیگه باهات قهر میشم قهرآخه هنوز احساست نمی کنم هیچ حرکتی نداری چند روز دیگه دارم میرم توی شش ماه واقعا دارم نگران میشم نمیدونم شایدم عادی باشه ناراحت دیروز جمعه ساعت ٦:٣٠صبح از خواب بلند شدم هم خانم کوچولوی من گرسنش بود هم من خوابم نمی گرفت بعد از خوردن صبحانه یه عالمه کار کردم واقعا خسته شدم این همه کار کردم بازم تموم نشد راستی بعد ظهر هم می خواستیم با همکارام بریم بیرون  با خانم مهرجو روهام همسرش وخانم عطارچی همسرش  بالاخره رفتیم خیلی خوش گذشت  سالگرد عروسی خانم عطارچی هم بود یه کیک خوشمزه هم آورده بود شب خوبی بود  یه عالمه شاد شدیملبخند نی نی ناز من دوست دارم من هر روز در انتظار اینم که تو یه تکون کوچولو بخوریمنتظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)