تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

سوگلی مامان و بابا

صدای قلب

1391/7/1 18:24
نویسنده : tahere
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز من صبح بخیر الان ساعت ٨:٣٧هستش سرم زیاد شلوغ نیست بهترین وقت برای نوشتن هست تا نمایندگی شلوغ نشده خوب از دیروز برات بگم٢٨/٠٦/٩١نوبت دکتر داشتم صبح اومدم سرکار همه چیز آروم تا غروب گذشت ساعت٧:٣٠غروب رسیدم مطب دکتر یه چند دقیقه نشستم نوبتم شد رفتم داخل یکم با دکتر حرف زدم معاینم کرد فشارمو گرفت همه چیز نرمال بود بعدگفت روی تخت دراز بکش تا صدای قلب شو بشنوی عزیز دلم این دومین بار که صدای قلب تو می شنوم اولین بار اون قدر مفهوم نداشت خلاص صدای قلب تو شنیدم الهی مامان واسه اون قلب کوچولوت بمیره که تند تند می زد این دفع دیگه کاملا صدای قلب تو متوجه می شدم یه عالمه توی دلم نازت کردمقلب بعدش وزنم گرفت یه عالمه دکتر دعوام کرد  خودم هم تعجب کردم پنج کیلو  وزن اضافه کردم تعجببعدش به دکتر گفتم که هنوز احساست نمی کنم یعنی هنوز یک بارم تکون نخوردی خیلی نگرانم نگراندکتر گفت ناراحت نباش عجله هم نکن از دو هفته دیگه آروم آروم توی دلت حرکت می کنه همین دیگه خوب دیگه باید برم یه عالمه کار دارم فقط می خواستم بهت بگم خیلی دوست دارم گلکمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)